LIDMAATSCHAP

Om gebruik te kunnen maken van onze diensten moet u als huurder lid zijn of worden van onze vereniging. De kosten daarvan bedragen slechts € 6,00 per jaar.

Bent u huurder van De Bouwvereniging dan betaalt u – na toestemming – per maand € 0,50 toeslag op uw maandelijkse huur. Huurt u van een andere verhuurder dan wordt u jaarlijks het bedrag van € 6,00 in rekening gebracht.

Op onze pagina Over ons leest u wat wij zoals voor onze huurders doen en waarvoor u bij ons zoal terecht kunt. Verder is uw lidmaatschap goed voor:

• u ontvangt onze nieuwsbrief (verschijnt aantal keer per jaar);
  • u kunt meepraten en meedenken op onze vergaderingen.

Wat te doen bij klachten over uw verhuurder?

Heeft u een klacht over uw verhuurder dan moet u in eerste instantie dat aan hen melden. Het liefst schriftelijk. Wordt daarna uw klacht onvoldoende – of niet opgelost – dan kunt u contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (zie footer) en schriftelijk via hvh@huurdersverenigingharlingen.nl of middels ons contactformulier. Voorwaarde is wel dat u lid van ons moet zijn of worden. Desgewenst nemen wij daarna persoonlijk contact met u op voor de verdere afhandeling.

Opgeven als lid of meer informatie? Maak gebruik van onderstaand contactformulier: