Belangrijke Links

logo_harlingen_2

Onze Bouwvereniging is met 2450 huurders de grootste sociale verhuurder in onze gemeente. Bij problemen is de bedrijfsafdeling van Onze Bouwvereniging de eerste instantie om huurders van dienst te zijn. De Hulpdienst van de Huurdersraad ondersteunt de huurder om zelf, of via een bewonerscommissie in zijn buurt de problemen rond wonen en zorg op te lossen.

HUURDERSRAAD HARLINGEN

huurcommissie

Bent u het niet eens met uw verhuurder over de huurprijs, het energielabel of het onderhoud van de woning? Of over de servicekosten of kosten voor nutsvoorzieningen? En komt u er samen niet uit? Dan kunt u mogelijk de Huurcommissie inschakelen om een uitspraak te doen over uw probleem. De Huurdersraad kan u hierbij ondersteunen.

images

De landelijke Woonbond helpt en ondersteunt aangesloten huurdersverenigingen en bewonerscommissies bij hun werk onder de huurders. Alle leden van de vereniging hebben toegang tot de hulplijn van de landelijke Woonbond.

images (1)

Aedes is de koepel van de corporaties. Ook de Bouwvereniging is bij Aedes aangesloten. Aedes steunt de aangesloten corporaties. Voor de Huurdersraad is Aedes een onmisbare vraagbaak om de nodige kennis te verwerven.

logo-gemeente-harlingen1