Onze hulpdienst

Wat is de Hulpdienst precies en wat kan zij voor u doen?

De Hulpdienst kan huurders bijstaan in geval van vragen en/of klachten over de dienstverlening van uw verhuurder. Voorwaarde is wel dat u lid moet zijn van onze vereniging. Hoe? Zie daarvoor onder het kopje Lidmaatschap.
Heeft u een klacht en wordt u het niet eens met uw verhuurder dan kunt u een beroep doen op onze hulpdienst. Voorwaarde is wel dat u zelf eerst bij u verhuurder geklaagd heeft. Het liefst schriftelijk op papier of via de email. Vervolgens maken wij met u een afspraak om te horen om wat voor klacht het gaat, wat uzelf gedaan heeft en wat u verwacht. Met uw verhaal en uw klacht – het liefst op papier – gaan wij naar uw verhuurder.

U kunt hierbij denken aan vragen/klachten over:

– huurverhoging
– prijs/kwaliteitsverhouding van uw woning
– achterstallig onderhoud
 -noodzakelijke aanpassing van uw woning i.v.m. uw handicap of uw leeftijd
– leefbaarheid in uw wijk/straat of woonomgeving

Hoe kunt u ons bereiken?

Telefoon: 06-40856508 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur)

b.g.g. 06-53735211

hulpdienst@huurdersverenigingharlingen.nl

Wij zullen dan samen met u, uw verhuurder en/of de gemeente  ons best doen, om tot een aanvaardbare oplossing te komen.
De opgedane ervaring van de Hulpdienst en de contacten met onze huurders, helpen de huurdersvereniging om het beleid en de beleidsuitvoering van alle verhuurders en van onze gemeente Harlingen verder te verbeteren.